O mnie

Moje zdjęcie
Chłonę świat z drutami w rękach.

czwartek, 15 października 2009

Mam już trzylatka !


Dziecię moje skończyło 10 października 3 latka .

A mamusia czyli ja wyprodukowałam upragniony tort o taki. Pierwszy w życiu. Cudo to nie jest ale dzieciaki w przedszkolu były zachwycone .Zdjęcie mam kiepściutkie ale robione w ostatniej chwili .Ładniejsze mam te z przedszkola ale nie zamieszczę bo są na nich inni a mogą sobie nie życzyc .

Miałam problemy z masą co widać . Pierwsza po dodaniu barwików się zważyła od razu, druga zważyła się po nocy . Rano w desperacji ubiłam śmietanę i dodałam barwniki dlatego jest taki nierówny bo to tylko bita śmietana a ja tylko laik .
Dziewiarsko stoję na rozdrożu a właściwie poprawiam niedociągnięcia w robionych wcześniej rzeczach. Nic nowego nie zaczęłam .
Walczę natomiast w ogrodzie dziś przesadzałam irysy mam tego dużo i jeszcze wiadro zostało ,upycham je nad stawem to tu to tam. Posadziłam też dziś krokusy na klombie przed domem 113 cebulek żółtych ,mam nadzieję że wiosną pokażę wam te śliczności. Na tarasie po ostatniej wichuro-śnieżycy same zniszczenia . Begonie zmrożone całkowicie ,musiałam wykopać i wynieść do piwnicy, pelargonie przesadzałam ze skrzynek do większych donic. Zwolniły się trzy skrzynki może wsadzę w nie wrzosiki albo złocienie jakieś żeby troszkę jesienią oko pocieszyć.

Ps .
Nadal nie umiem wstawiać zdjęć w środku posta błeee.
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. witaj,
    ale fajny tort. Mojemu trzylatkowi ogromnie by sie podobał, on uwielbia dinozaury...

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze że wielki i dino ;)

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Obserwatorzy

Moja lista blogów