O mnie

Moje zdjęcie
Chłonę świat z drutami w rękach.

poniedziałek, 5 października 2009

Wrzosowy






Wyprodukowałam szal.
A jest ten szal o taki ;)
Cieplutki i milutki.
Wiem ,wiem nie jest to cudo , ani trochę nie przypomina wspaniałości jakie wyczarowuje Fanaberia z Pragi albo Dagi.
Ale proszę miec wzgląd na to że do drutów wróciłam kilka miesięcy temu po prawie dwudziestu latach przerwy.
Zdjęcie nie wyszły mi bo ciemno i a na tarasie silny wiatr i co szal ułożyłam do pozowania to mi go wiuuuuu.
Wzór jest prościutki sam się robi tylko nie wiem jak się nazywa .
Zrobiłam go z 10 dag wrzosowej/fiołkowej luny, długość 200cm szerokość ok 60, druty nr 6

Teraz szukam pomysłu na sweterek najlepiej rozpinany lub wiązany tylko czy w wiązanym w rozmiarze 42 nie bedę wygladac jak armata ? Mam szarą z czarnym włosem włóczkę Samara super angora i ciągle się waham bo w motku włóczka wygląda ślicznie ale w próbce nieciekawie .
Ciągle borykam się z włóczkowym problemem. Wkurza mnie że nie trafiam na dobre włóczki , większośc po 3 praniach wygląda jak ........brrrr mechaci się okrutnie , rozwleka itd. Człowiek wkłada tyle pracy , zapału i miłości w swoją robotę a efekt trafia szlak. Oczywiście nie kupuję najdroższych włóczek ale jeśli płacę za motek 10-14 zł to już chyba mam prawo oczekiwać pewnej jakości. Aż strach kupować jakieś Adriafile chociaż śliczne są i nęcą okrutnie
To się wygadałam ;)
Do przeczytania

3 komentarze:

  1. piękny!!!! ja sobie kupiłam włóczkę Lunę na szal ale mnie trafiało z taką cienizną :/, zdradż mi swój sekret jak robić na takiej owłosionej nitce? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Lune właśnie robie kolejna prace z niej.
    Twój szal bardzo mi sie podoba czy możesz podzielic sie wzorkiem?
    marzena@police.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Lune właśnie robie kolejna prace z niej.
    Twój szal bardzo mi sie podoba czy możesz podzielic sie wzorkiem?
    princesserusse@hotmail.com

    je suis belge - merciiiiiiiiiiiii

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Obserwatorzy

Moja lista blogów