O mnie

Moje zdjęcie
Chłonę świat z drutami w rękach.

wtorek, 6 października 2009

Inspirujący horror




Nie oglądam horrorów bo nie lubię ale wczoraj długo dziergałam więc zerkałam przy okazji na youtube i zobaczyłam piekne etui na noże , sztylety , brzytwy i inne narzędzia tortur.
Śliczne było, takie zamszowe.
Postanowiłam sprawic sobie takie na druty , bo jak mam szukac czegoś w koszykowym bałaganie to słabo mi się robi ze stresu ;) .
Więc prosze jest . Tak oto skończyła jakaś portugalska bluzka mojej mamy. Jest to dośc gruby dzersej , wzór w łączkę wybrałam z premedytacją żeby nie rzucały się w oczy niedoróbki i błędy ;)
Oczywiście nie jest to dzieło sztuki bo z maszyną jestem na bakier ale działa ;)
W każdym razie szycia mam doś na pół roku , wracam do drutów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

Obserwatorzy

Moja lista blogów