O mnie

Moje zdjęcie
Chłonę świat z drutami w rękach.

środa, 30 września 2009

Piękna jesień






















Ponieważ w dzierganiu nastąpił impas (oprócz zaczętych robótek zaczęłam jeszcze dwie kolejne a pozostałe ciągle poprawiam więc nie będę tego pokazywać tych wywłok ) a piękna pogoda dopisuje pokażę trochę zdjęc z naszego weekendowego wyjazdu objechaliśmy suwalszczyznę , okolice Gołdapi i przy graniczne rejony.Odwiedziliśmy głazowisko w Bachanowie, grodzisko Jaćwingów i Bałtów , podziwialiśmy widoki pięknych rozlewisk Czarnej Hańczy, "dolinę 5 jezior" i Smolniki.
Pierwszy raz w życiu widziałam gąbki słodkowodne żyją tylko w idealnie czystych wodach.
Piękna jest nasza Polska !

Ps.
Mój trzylatek od poniedziałku jest przedszkolakiem. Nie wiem czy to wytrzymam .Szkoda mi go bardzo bo widzę jak się męczy. Jest rozwinięty nad wiek, i bardzo odstaje psychicznie od innych dzieci. Pierwsze dwa dni było ok ,dziś strasznie rozpaczał że musi . Zobaczymy .

1 komentarz:

Etykiety

Obserwatorzy

Moja lista blogów