O mnie

Moje zdjęcie
Chłonę świat z drutami w rękach.

piątek, 20 listopada 2009

Co robi druciara kiedy nic nie robi ?

Druciara czyta o drutach.
Pochwalę się co zdobyłam na Allegro. Dwie pierwsze pozycje serwety i firanki to książki niemal idealne i dziecko na ich podstawie wykonałoby robótkę. wzory schematy zdjęcia opisy czytelne proste i na pewno je wykorzystam . Ludzie z pism dziewiarskich powinni się z takich książek uczyc pisac czytelne opisy.Trzecia książka wzory norweskie porażka. Książka zawiera tylko fotki i diagramy ani słowa o technicznych sprawach takich jak chowanie nitek czy wrabianie na co liczyłam .Zresztą w większości są to wzory geometryczne az 300. Zasugerowałam się okładką ,niestety nie ma w książce nawet wzoru na okładkowe jelenie , a większych motywów w stylu pies ,słoń ,żaglówka jest może 5 . Nie polecam .Zapłaciłam za nią jedynie 6 zł i tyle jest warta.

W przerwie między czytaniem a dzianiem robię domowe rafaello to polecam mniam ;) Proszę się częstować.



A potem znowu dzieję tym razem czapka z jakiejś czeskiej włóczki 50 na 50 wełna i akryl ,jeszcze nie prana i nie noszona włóczka jest taka nierówna nie wiem jak się taka nitka nazywa ale jest pocieszna. A ponieważ jest prosta jak przysłowiowa budowa cepa to przytuliłam do niej cwieta ;)



Mitenki z zielonej nitki ciepła i nic się z nią nie dzieje w trakcie noszenia . Nitka jest tu użyta podwójnie , mitenki są długie i obszerne żeby weszły na rękaw. Włóczkę kupiłam kiedyś od Basiora na wyprzedaży Allegro za grosze śmieszne niecałe 4 zł za motek 100 g, zrobiłam z niej sławnego w zeszłym sezonie motyla a teraz to . To jest Alize angora specjal 550 metrów . Nie mechaci się ,nie filcuje ,nie gubi włosków ,polecam, jeśli ktoś spotka warto brac .
Wszystkim odwiedzającym dziękuję za dobre słowo i zapraszam. Obiecuję ze częściej będę się odzywac jak rozszyfruję w końcu tego blogera te ich dziwne skróty klawiaturowe mnie dobijają .
Pozdrawiam .




























2 komentarze:

  1. Witam,
    ja dojrzałam na zdjęciu jeszcze serwety na drutach;)Czy jest możliwość podzielenia się schematami, bo w necie jakoś mało ich, albo nie umiem szukać?
    Gdyby można było to poproszę na zosia713@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakże podzielę się , napisz jakie Cię interesują ,jakieś konkretne wielkości lub wzorki,bo dużo tego jest . Zrobię fotki i prześlę .

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Obserwatorzy

Moja lista blogów